Картка адаптації першокласника
Учень ________________ Клас ________________
1. Адекватно спілкується з учителем, з однокласниками. 2. Виявляє зацікавленість навчальною діяльністю. 3. Виконує організаційні вимоги. 4. Легко включається у роботу. 5. Керує увагою. 6. Легко переключається у діяльності. 7. Контролює результати. 8. Проявляє пізнавальну активність. 9. Сприймає настанови з 1—2 пояснень. 10. Повністю виконує вказівки вчителя. 11. Дає повну відповідь на запитання. 12. Орієнтується на аркуші паперу. 13. Працює продуктивно. 14. Зберігає працездатність до кінця занять. 15. Тримає робочий темп. 16. Не виявляє втоми: в’ялості, загальмованості, позіхання, рухової загальмованості, емоційної збудженості. 17. Регулює поведінку. 18. Має оптимальний емоційний тонус. 19. Адекватно реагує на невдачу або похвалу. 20. Відсутні: м’язові затиски, надмірна напруженість, загальна три-вожність, невпевненість. 21. Не потребує періодичної емоційної підтримки. 22. Може працювати самостійно. 23. Докладає зусиль до переборювання труднощів. 24. Намагається довести завдання до кінця. 25. Володіє елементами навчальної діяльності: • сприймає навчальне завдання; • орієнтується у завданні; • утримує завдання у пам’яті; • виділяє спосіб виконання; • переносить його на інший матеріал.
|